Econocom kondigt vertrek aan van plaatsvervangend CEO

published on 02-12-2019

Nadat zij een bijdrage heeft geleverd aan de heroriëntatie van de ontwikkelings- strategie van de Econocom groep op zijn kernactiviteiten en het ambitieuze kostenbesparingsprogramma aanzienlijk te hebben versterkt, verlaat Julie Verlingue, die in mei vorig jaar door de Raad van Bestuur werd benoemd tot Deputy CEO, Econocom om persoonlijke redenen. Haar verantwoordelijkheden worden overgenomen door Jean-Louis Bouchard (voorzitter en CEO) en Angel Benguigui (financieel directeur van de groep).

Jean-Louis Bouchard: "Ik dank Julie voor haar betrokkenheid bij het lanceren van het transformatieplan van Econocom. Namens de Econocom groep wens ik haar veel succes in haar toekomstige carrière."

Econocom blijft volledig gefocust op de uitvoering van zijn strategie, gericht op het versterken van zijn structurele productiviteitsacties als onderdeel van de heroriëntatie van zijn activiteiten, en op het bereiken van de jaarlijkse doelstellingen van de groep.

Volgende publicatie: De voorlopige jaarcijfers 2019 worden gepubliceerd na het sluiten van de beurs op 23 januari 2020