Don't Buy It campagne tijdens de ISE 2018

Maar liefst 80.000 bezoekers, files van en naar de Amsterdam RAI en honderden exposanten. Vorige week presenteerde alle gerenommeerde A-merk fabrikanten en een grote hoeveelheid startups, de laatste technologieën op ’s werelds grootste vakbeurs voor de professionele Audiovisuele & System Integration branche, de ISE (Integrated Systems Europe). Econocom was ook van de partij en lanceerde samen met BIS onze DON'T BUY IT campagne! 

Don't buy it, use it!

Van curved OLED digital signage systemen tot heuze hologrammen. Het is mooi om te zien dat de technologische ontwikkelingen zich in het voordeel van de gebruikers blijven doorzetten. Met al deze innovatieve oplossingen, was de ISE2018 voor ons ook de ideale gelegenheid om de Dont buy it campagne te lanceren.

De campagne staat in het teken van de voordelen van AV-as-a-service en hoe organisaties kunnen innoveren en groeien, zonder dat dit ten koste gaat van het investeringsbudget. Waarom zou je als organisatie tenslotte eigenaar van de technologie willen zijn, terwijl je ook gewoon kunt betalen voor het meest optimale gebruik?

Don't buy it, use it! was de simpele, maar effectieve boodschap tijdens de ISE.

Geïnteresseerd om met ons over AV-as-a-service van gedachten te wisselen?
Vul dan ons contactformulier in of stuur een email naar info.nl@econocom.com, de koffie staat klaar!